Planujesz kampanię marketingową swojej firmy? W ramach prowadzonych działań koniecznie uwzględnij odzież z nadrukami, w tym przede wszystkim personalizowane koszulki. Mogą one być wykorzystywane w realizacji wielu celów wizerunkowych i promocyjnych. Dowiedz się, jakie korzyści dadzą w Twojej firmie oraz poznaj potencjał ich zastosowania w praktyce.
W ramach kampanii promocyjnej możesz uwzględnić rozdawanie drobnych upominków swoim klientom. Mogą być związane z konkretną akcję lub dedykowane lojalnym klientom, którzy wykazują się największą powtarzalnością zakupów lub ich koszyki zakupowe są ilościowo największe. Świetnym pomysłem na prezent jest wysokiej jakości personalizowana koszulka. Twój klient poczuje się doceniony, a Ty zapewnisz sobie dodatkowe korzyści związane z budowaniem świadomości marki. Wystarczy, że obdarowana osoba będzie nosiła Twoją koszulkę. Naszym zadaniem jest z kolei zadbanie o to, aby produkt ten charakteryzował się wysoką jakością wykonania i precyzją nadruku.
Jak jeszcze przedsiębiorcy wykorzystują koszulki z nadrukiem? Doskonale sprawdzają się one w trakcie kampanii nastawionych na budowanie świadomości marki oraz pożądanego wizerunku. Wystarczy, że na koszulkach umieścisz logotyp swojej firmy, hasło reklamowe lub inne elementy, które bezpośrednio się z nią kojarzą. Następnie możesz rozdać je swoim pracownikom, klientom itd. Koszulki to relatywnie tanie narzędzia tzw. ruchomej reklamy. Im są lepiej wykonane, tym większa szansa na to, że będą wykorzystywane w przestrzeni publicznej. Tym samym reklama ta będzie żyła w dłuższej perspektywie i pomoże Ci w procesie budowania świadomości marki.
Tego typu koszulki można rozdawać na akcjach promocyjnych lub podarować je swoim pracownikom. Będą strzałem w dziesiątkę w trakcie różnego rodzaju targów i eventów branżowych, gdzie istnieje możliwość prezentacji swojej marki m.in. przez ubiór. Jeszcze innym sposobem na wykorzystanie personalizowanych koszulek z nadrukiem jest włączanie ich w zestaw prezentowy przy pakietach VIP, które stosuje się przy okazji wydarzeń sportowych lub konferencji biznesowych. Niewielkim kosztem można przygotować widoczny komunikat z logo firmy lub konkretnym hasłem. To proste i skuteczne narzędzie promocyjne i wizerunkowe.
Posiadasz program lojalnościowy lub myślisz o jego wdrożeniu w swojej firmie? To ciekawe rozwiązanie pod kątem budowania lojalności klientów i zachęcania ich do większej częstotliwości zakupów. Jedną z nagród w programie lojalnościowym może być personalizowana koszulka.
Oczywiście nie wolno pominąć tego aspektu. Integracja każdego zespołu jest niezwykle ważna. Im lepiej dogadują się pracownicy, tym łatwiej jest im realizować ambitne cele biznesowe stawiane przez przełożonych. W ramach integracji i wzmacniania tożsamości zespołu warto wykorzystywać różnego rodzaju elementy identyfikacji z firmą. W tej kategorii znajdują się też personalizowane koszulki. Noszenie ich przez pracowników wzmacnia poczucie wspólnoty oraz więź z marką.
W ostatnich latach rośnie świadomość przedsiębiorców w zakresie konieczności prowadzenia działań CSR. W ramach społecznej odpowiedzialności biznesu firmy angażują się w różnego rodzaju kampanie społeczne, charytatywne oraz działania na rzecz lokalnej społeczności i środowiska naturalnego. Personalizowane koszulki przygotowywane są pod konkretną akcję i można na nich umieszczać różnego rodzaju hasła. Oczywiście wszystko w towarzystwie elementów identyfikacji wizualnej brandu. Dzięki temu uczestnicy akcji stają się jednocześnie ambasadorami Twojej firmy niezależnie od tego, czy są Twoimi pracownikami.
Wiesz już, jak można wykorzystywać nadruki w kampanii marketingowej lub wizerunkowej firmy. To tylko kilka przykładów. Zależy Ci na wysokiej jakości produktach? Skontaktuj się z naszym przedstawicielem. Jako Kadok od lat specjalizujemy się w realizacji nadruków na koszulkach oraz innych nośnikach. Przygotujemy dla Ciebie dedykowaną ofertę współpracy.