Szukasz taniego i skutecznego sposobu na reklamę firmy? Skorzystaj z naszej oferty gadżetów reklamowych z nadrukiem. W ten sposób możesz zwiększyć rozpoznawalność swojej firmy, dotrzeć do nowych klientów i zyskać lojalnych ambasadorów marki naprawdę niskim kosztem! Zaintrygowany? Sprawdź, jakie gadżety możemy wykonać dla Ciebie w drukarni Kadok.
Pamiętaj, że przydatność gadżetu reklamowego to z punktu widzenia osoby, której go wręczasz, jedna z najbardziej istotnych kwestii. Wysoka jakość, oryginalna estetyka i forma, choć też ważne, zejdą na dalszy plan, jeśli upominek okaże się nieużyteczny. Nasi specjaliści doradzą Ci, jakie gadżety wybrać, aby:
Wykonujemy nadruki reklamowe m.in. na artykułach biurowych, poduszkach, kubkach, torbach i parasolach. Tworzymy gadżety z logo, które sprawdzają się niezależnie od branży, wybranej grupy docelowej i okazji - doradzimy Ci, jaki upominek będzie odpowiedni na targi branżowe, a jaki prezent najlepiej sprawdzi się podczas eventu firmowego.
Gwarantujemy wysoką jakość wykonania, trwałość oraz estetykę nadruków - decydując się na nasze usługi, możesz być pewien, że gadżet reklamujący Twoją markę będzie prezentował się doskonale i podkreśli profesjonalny wizerunek firmy.
Artykuły biurowe z firmowym nadrukiem należą do najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Nie bez powodu cieszą się takim powodzeniem - to niezwykle praktyczny upominek, a Klienci właśnie takie prezenty doceniają najbardziej. Oferujemy szeroki wybór gadżetów biurowych, które będą towarzyszyć Twoim Klientom na co dzień w pracy lub domu.
W Kadok możemy wykonać dla Ciebie m.in.:
Nadruki na artykułach piśmienniczych i biurowych wykonujemy takimi metodami jak offset, cyfra, tampodruk, grawer, sublimacja, flex i sitodruk. Techniki te gwarantują ich trwałość i atrakcyjny wygląd.
Ciekawym rozwiązaniem są także ekologiczne torby bawełniane z nadrukiem - w Kadok wykorzystujemy również torby polskiej produkcji. Standardowo torby takie wytworzone są z dobrej jakości surowej bawełny i posiadają wymiar około 40×38 cm. Przy dłuższych seriach na torbach bawełnianych wykonujemy nadruk sitodrukiem. Dla pojedynczych sztuk preferowaną metoda pozostaje flex lub flex solwentowy.
Spersonalizowane torby po rozdaniu Klientom stają się świetnym nośnikiem reklamy. Ogromną zaletą reklamowych toreb bawełnianych jest możliwość ich wielokrotnego użytku. W dodatku taki upominek może towarzyszyć obdarowanej osobie niemalże każdego dnia w pracy, sklepie, czy też podczas spotkania ze znajomymi - oznacza to, że logo firmy może być eksponowane na tyle często, by wzbudzić zainteresowanie osób potencjalnie zainteresowanych właśnie takimi usługami jak Twoje!
Dla Klientów, którzy poszukują bardziej eleganckiego, a zarazem tańszego rozwiązania polecamy torby papierowe z nadrukiem firmowym. Standardowo torby takie są białe, ale nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy oznakowali torebki w innym kolorze. W przypadku papierowych torebek minimalny nakład to 100 szt., a nadruk wykonujemy wyłącznie sitodrukiem. Nadruk pozostaje trwały i wytrzymuje tak długo, jak sama torebka.
Poduszki wykorzystywane są zazwyczaj jako element dekoracyjny do pokoju, ale z powodzeniem sprawdzą się również jako miły i niedrogi prezent dla Klienta. Wykorzystywane przez nas materiały są bardzo przyjemne w dotyku i matowe (w odróżnieniu od wielu innych dostawców, wykorzystujących poduszki satynowe o wiele gorszej jakości).
Nadruk na poduszkach możemy wykonać w pełnym kolorze już od jednej sztuki. Nadruk wykonywany metodą sublimacji bezpośredniej jest bardzo trwały i niewyczuwalny, dlatego na takiej poduszce można również z powodzeniem spać. Poduszka ze spersonalizowanym nadrukiem to upominek, który z pewnością zapadnie w pamięć!
Szukasz uniwersalnego i funkcjonalnego upominku? Postaw na parasole reklamowe, które w razie niepogody będą z powodzeniem promowały Twoją markę. To doskonały prezent zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn w każdym wieku.
W Kadok nadruki wykonujemy na parasolach o bardzo dobrej jakości. Logo firmy prezentuje się na nich wyjątkowo atrakcyjnie i przyciąga wzrok - to świetny sposób na nienachalną, a jednocześnie skuteczną reklamę firmy. Nadruki na parasolach tworzymy metodą transferów sitodrukowych lub flexem - dzięki temu stają się wodoodporne, a ryzyko ich zniszczenia, wyblaknięcia, czy też pęknięcia jest bardzo małe.
Jesteśmy otwarci na potrzeby i pomysły Klientów - wykonujemy nadruki na dowolnych gadżetach. Jednak, jeśli potrzebujesz inspiracji, pomogą Ci nasi specjaliści. Doradzimy Ci, w jakie artykuły promocyjne warto zainwestować. Weźmiemy pod uwagę Twoją branżę oraz okoliczności, w których upominki mają być rozdawane i wykonamy dla Ciebie oryginalne gadżety, które zapadną w pamięć Twoich Klientów. W razie pytań zachęcamy do wysłania maila ze szczegółami, na którego z miłą chęcią odpowiemy.
Jak wspomnieliśmy wcześniej - klienci docenią gadżet, gdy będzie on użyteczny. W celu spełnienia tego kryterium musisz określić zapotrzebowanie swojego grona odbiorców. Odpowiedz na pytania - kim są Twoi odbiorcy? Czym zajmują się na co dzień? W jakie miejsca się wybierają i jakich aktywności podejmują? Dzięki temu będziesz w stanie dopasować nadruk na gadżetach reklamowych i sam typ upominku do ich charakteru.
Gdy prowadzisz księgarnię oczywiste jest, że Twoi klienci są fanami literatury i wolą spędzić wieczór przy herbacie i książce, najlepszym wyborem będzie poduszka lub zakładka. Bardzo ważne jest, aby projekt nadruku na gadżecie reklamowym nie odnosił się jedynie do Twojej firmy. Powinien oczywiście zawierać logo lub odwołanie do key visual. Warto jednak pójść o krok dalej i stworzyć projekt w zamyśle artystycznym. Gdy będzie wyglądał dobrze, a w dodatku okaże się przydatny - stanowi to niemal gwarancję sukcesu.
Nadruki na gadżetach reklamowych, które są tanie są świetnym sposobem na zbudowanie więzi z klientem. Wspomniane zakładki do książek możesz dodać jako gratis do zamówienia w księgarni internetowej. Podobny mechanizm możesz zastosować w praktycznie dowolnej branży. Wystarczy, że będziesz kierował się prostym schematem potrzeb i preferencji. Najważniejsze, abyś pozytywnie zaskoczył swoich odbiorców. Niech nadruk na gadżetach reklamowych będzie osobistym upominkiem - podziękowaniem dla klientów za to, że wybierają właśnie Ciebie. Dzięki temu poczują się oni docenieni i wzrasta prawdopodobieństwo, że skorzystają z Twoich usług ponownie.
W przypadku okoliczności wykraczających poza sprzedaż produktu - jak na przykład targi czy inne wydarzenia - musisz kierować się nieco innym tokiem myślenia. Nadal trzymaj się zasad użyteczności i estetyki. Gadżet powinien być jednak swego rodzaju pamiątką, która przywołuje pozytywne wspomnienia z udziału w wydarzeniu. Najlepiej sprawdzą się tutaj nadruki na gadżetach reklamowych takich jak:
Często można się z nimi spotkać chociażby na różnego rodzaju festiwalach. Nie bez powodu. Uczestnicy wydarzenia mogą nosić je na co dzień. Tym samym pokazują, że uczestniczyli w danym evencie i podkreślają swoją przynależność do określonej grupy.
Projekt nadruku na gadżety reklamowe na eventach powinien zawierać jakieś odniesienie do całego wydarzenia. Zadbaj o stworzenie spójnej kompozycji swojego key-visual i motywu przewodniego festiwalu, targów czy koncertu. Jeśli nie do końca wiesz jak się za to zabrać - skontaktuj się z nami. Skomunikujemy Cię z naszym grafikiem, który wspólnie z Tobą stworzy koncepcję i przeniesie ją do komputera.
Zaletą tego rozwiązania jest to, że projekt nadruku na gadżety reklamowe od razu będzie przystosowany do druku. Dzięki temu będzie możliwe zachowanie całkowitej wierności względem projektu. Nasz zespół jako punkt odniesienia traktuje Twoje wytyczne - nie musisz się więc obawiać, że nasz nadruk nie będzie spójny z koncepcją, jaka zrodziła się w Twojej głowie. Wręcz przeciwnie - im więcej siebie włożysz w tworzenie projektu, tym atrakcyjniejszy się on stanie.
Tworzenie nadruku na gadżetach reklamowych w związku z promocją lub inną inicjatywą Twojej firmy jest nieco innym tematem. Tutaj musisz dążyć do równowagi pomiędzy standardowym key visual marki, a tematyką konkretnej inicjatywy. Jeśli realizujesz aktualnie jakiś znamienny projekt, który chcesz wypromować, postaraj się określić jego cechy charakterystyczne. Następnym krokiem jest znalezienie punktów wspólnych z rdzeniem firmy. Właśnie na nich powinieneś się skupić podczas tworzenia koncepcji. Dzięki temu za pomocą jednego nadruku na gadżecie reklamowym jednocześnie zakomunikujesz inicjatywę i zwiększysz świadomość całej marki.
W biznesie bardzo ważna jest aktualność i świeżość marki. Mogłoby się wydawać, że im dłużej konkretny logotyp czy grafika funkcjonuje na rynku - tym większa świadomość marki na rynku. Jest to poniekąd prawda, ponieważ większość odbiorców ją zna. Z drugiej strony mają oni wrażenie, że dany motyw graficzny jest nieco przestarzały - przez co właśnie w ten sposób postrzegają markę.
Warto więc zadbać o regularną aktualizację oprawy graficznej marki. Nie chodzi tutaj o całkowitą zmianę, ponieważ wtedy konieczne by było budowanie rozpoznawalności od początku. Zamiast tworzyć całkiem nowy key visual - odwołaj się do tego co już masz. Wystarczy, że dokonasz kilku drobnych zmian, a logo, sygnatura czy grafika odzyska swoją dawną świetność. Rozwiązanie to posiada wiele zalet. • Klienci widzą, że Twoja marka ciągle się rozwija, • Doświadczanie nowych rzeczy - również bodźców wizualnych - jest dla nich ekscytujące • Nowy logotyp kojarzy się ze zmianą i świeżością, co pozytywnie wpływa na wizerunek • Pokazujesz, że Twoja firma nie zostaje w tyle i dopasowuje się do nowoczesnych standardów
Samo stworzenie nowego logotypu jednak nie wystarczy. Musisz jeszcze zakomunikować tę zmianę. Zasadniczo nie ma do tego lepszego narzędzia, niż nadruk na gadżetach reklamowych. Wręczając klientom upominek z nową szatą graficzną pokazujesz dwie rzeczy - po pierwsze, że cenisz swoich klientów i rozwijasz się dzięki nim. Po drugie - że chcesz proponować najnowsze na rynku rozwiązania, aby jak najlepiej zaspokajać potrzeby odbiorców.
Większość tego przekazu jest odbierana podświadomie - zatem tym lepiej wpływa to na wizerunek marki. Nieświadome procesy myślowe mają największy wpływ na kształtowanie emocji i realnych myśli. Gdy marka i zmiana oraz konkretny nastrój zapiszą się w podświadomości odbiorcy - mimowolnie zmieni on swój stosunek do marki. Dzięki temu możesz zbudować długotrwałą relację z klientem, opartą na lojalności i wzajemnym zaufaniu.
Z zasady bowiem chętniej korzystamy z rzeczy, które znamy. Jest to oczywiste - wiemy, czego się spodziewać i jak reagować. Jako osoba budująca markę musisz więc zadbać o to, aby odbiorcy traktowali ją niczym dobrego znajomego lub ulubiony bar. W osiągnięciu tego celu może Ci pomóc wiele narzędzi i mechanizmów psychologicznych. Możesz wykorzystać emocje, codzienne wydarzenia z życia odbiorców lub sentyment do jakiegoś wydarzenia. Najważniejsze jest, aby krok po kroku zbliżać się do klientów.