Każdy produkt, czy też usługa muszą być odpowiednio wypromowane - tylko w taki sposób klienci mają szansę dowiedzieć się o Twojej firmie. Mimo że internet ma nam w tej kwestii wiele do zaoferowania, nie należy zaniedbywać także tradycyjnych kanałów promocji, czyli gadżetów reklamowych. Wciąż tkwi w nich ogromny potencjał. Sprawdź, jakie przedmioty mogą skutecznie wypromować Twoją firmę.
Wzrost znaczenia marketingu internetowego, nie wieści końca gadżetów reklamowych - mamy na to dowód! Z porównania poszczególnych kanałów promocji (telewizja, druk, mailing, internet i artykuły promocyjne) opublikowanego na wearepromotionalproducts.co.uk wynika, że w sporej mierze to właśnie produkty reklamowe:
Wręczenie upominku reklamowego sprawia, że dana osoba staje się ambasadorem Twojej marki. Według statystyk opublikowanych na exhibitorsonly.biz 53% osób, które dostały kiedyś taki prezent używa go przynajmniej raz na tydzień. Pomyśl, jak wielu potencjalnych klientów może dowiedzieć się o Twojej firmie, dzięki tak częstej ekspozycji gadżetów z logo.
Wybierając prezenty reklamowe, pamiętaj, żeby dopasować gadżet do odbiorcy. Kobiety preferują inny typ upominków niż mężczyźni - koniecznie weź to pod uwagę. Odpowiednim prezentem dla kobiet mogą być np. artykuły piśmiennicze i torby z nadrukiem, a mężczyźni z pewnością będą zadowoleni z gadżetów technologicznych (USB, power banków) lub koszulek z logo. Weź pod uwagę także wiek adresata - preferencje odbiorców z różnych grup wiekowych różnią się. Przykładowo, z badań Advertising Specialty Institute wynika, że osoby w wieku 55+ chętnie zatrzymują kalendarze promocyjne (38%), jednak taki prezent nie wzbudza podobnego zainteresowanie wśród osób poniżej 35 roku życia (26%). Z drugiej strony Millenialsi częściej korzystają z artykułów biurowych, opatrzonych logo firmy (52%), porównując do osób w wieku 45-54 lat (30%).
Zastanawiasz się, jakie przedmioty sprawdzą się w promocji Twojej firmy? Skorzystaj z naszych inspiracji:
Inwestycja w gadżety firmowe z nadrukiem, które następnie będziesz rozdawać za darmo, może na pierwszy rzut oka wydawać się niezbyt opłacalna. Jednak nic bardziej mylnego - włączenie upominków do strategii marketingowej przedsiębiorstwa, może przynieść mu naprawdę duży zysk, przyczyniając się do wzrostu świadomości marki, a tym samym poszerzenia grona lojalnych klientów. Zainwestuj i przekonaj się, jakie korzyści niesie ze sobą takie rozwiązanie.
Szukasz inspiracji i fachowego doradztwa w zakresie produktów reklamowych dla Twojej firmy? Skorzystaj z usług drukarni Kadok! Naszą specjalizacją jest sitodruk na koszulkach, jednak nadruki wykonujemy też na innych materiałach - w tym gadżetach reklamowych. Stworzymy dla Ciebie kubki i długopisy reklamowe z nadrukiem, koszulki z logo firmy oraz nadruki na niestandardowych materiałach. Skontaktuj się z nami i przedstaw swój pomysł na gadżety promocyjne - nasi specjaliści zrealizują go z dbałością o najmniejsze szczegóły.