Na rynku istnieje wiele technologii, pozwalających umieścić dowolny nadruk na tkaninie. Wśród nich możemy wyróżnić jedną, zyskującą na popularności — DTF. Co kryje się za tym skrótem i kiedy warto skorzystać z tej metody?
Można by się zastanawiać, czy w dobie inwestycji w internetową promocję firmy papierowa wizytówka ma rację bytu. W rzeczywistości posiadanie profesjonalnej wizytówki biznesowej w pewnych okolicznościach jest wręcz niezbędne. Na spotkaniach branżowych, targach czy eventach rozmowę często kończy wręczenie rozmówcy eleganckiej karteczki.
Śpiewać każdy może, więc czemu by nie projektować? Współcześnie w sieci natrafisz na wiele programów pozwalających samodzielnie tworzyć grafiki. Odpowiednie narzędzie to jednak nie wszystko. Istnieje mnóstwo reguł dotyczących tego, jak powinno się projektować. Najważniejsze, aby opanować techniki łączenia walorów estetycznych z wartością użytkową.
Nadruk to jedna z popularniejszych metod personalizacji odzieży poprzez dodatkowe oznakowanie. Pozwala umieścić wybraną grafikę na przykład na koszulce, bluzie, materiałowej torbie czy ubraniu roboczym.
Planujesz zamówić odzież z nadrukiem? Zastanawiasz się, ile to kosztuje? Poniżej wyjaśniamy, od czego zależy finalna cena nadruku. Wskazujemy najbardziej opłacalne techniki znakowania odzieży i opisujemy, co może wpływać na koszt wykonania nadruku.
Zamówiłeś koszulkę z nadrukiem i zastanawiasz się, jak o nią dbać, by nadruk przez długi prezentował się tak dobrze, jak wtedy, gdy ubrałeś ją po raz pierwszy? W naszym najnowszym artykule odpowiadamy na najważniejsze pytania dotyczące pielęgnacji - prania, prasowania i suszenia koszulek z nadrukiem. Oto kilka praktycznych porad, które zagwarantują trwałość nadruku.
Chcesz zamówić odzież lub gadżety reklamowe z nadrukiem? Dowiedz się, jak wygląda proces ich powstawania w naszej drukarni.
Każdy produkt, czy też usługa muszą być odpowiednio wypromowane - tylko w taki sposób klienci mają szansę dowiedzieć się o Twojej firmie. Mimo że internet ma nam w tej kwestii wiele do zaoferowania, nie należy zaniedbywać także tradycyjnych kanałów promocji, czyli gadżetów reklamowych. Wciąż tkwi w nich ogromny potencjał. Sprawdź, jakie przedmioty mogą skutecznie wypromować Twoją firmę.
79% osób, które dostały kiedyś gadżet reklamowy, dzięki takiemu gestowi poczuły się docenione - tak wynika z badania przeprowadzonego przez BPMA (British Promotional Merchandise Association). Dowiedz się, jakimi cechami powinien wyróżniać się skuteczny gadżet promocyjny, aby wzbudzał w klientach wyłącznie pozytywne emocje.